Urheilun Vähittäis- ja Tukkukauppa ry:n (UVT) perustama YouSport.fi -sivusto on siirtynyt viestintätoimisto Akvamariinille. Kolme vuotta sitten perustettu sivusto on keskittynyt urheilu- ja ulkoiluvarusteiden esittelyyn sekä sporttisen elämäntavan esilletuomiseen.

Akvamariini on viestintätoimisto, jolla on vahva sporttiosaaminen. UVT:n toimitusjohtaja Hanna Heikkilä on tyytyväinen sivuston uuteen kotiin.

Akvamariinilla on vahva näkemys siitä, miten sivustoa kehitetään. Olen äärimmäisen iloinen siitä, että YouSport Finland Oy ja sen myötä YouSport.fi-verkkosivusto siirtyy Akvamariinille, joka tulee kehittämään sivustoa siten, että se palvelee entistä enemmän alaa ja kuluttajia. Koen, että UVT:n kehittämä YouSport.fi-verkkosivusto on saanut nyt hyvän uuden kodin.

Hyvä lisä Akvamariinin portfolioon

YouSportin tuominen osaksi Akvamariinin toimintaa on toimistollemme erittäin mieluisa siirto. Tavoitteenamme on hyvässä yhteistyössä brändien ja kaupan edustajien kanssa rakentaa toimialan yhteispeliä entisestään sekä tarjota yhteinen foorumi, joka hyödyttää kaikkia osapuolia. Tämän haasteen otamme vastaan yli kymmenen vuoden kokemuksella toimialan brändirakentamisesta, Akvamariinin toimitusjohtaja Pia Jännes sanoo.

Lisätietoja:

Hanna Heikkilä, UVT ry, toimitusjohtaja, p. 050 536 3379