Digitaalinen kauppa kehittyy vauhdilla, jokainen miettii mitä kaikkea se tarkoittaa oman liiketoiminnan osalta. Mikä osuus urheilukaupasta tapahtuu jo nyt verkkokaupassa ja miten tämän päivän monikanavaista asiakasta tulisi oikeasti palvella? Kaupan alalla on käynnissä iso myllerrys, jossa brändit, jälleenmyyjät ja verkkokaupan jättiläismäiset markkinapaikat kaikki miettivät omia roolejaan tilanteessa, jossa maarajat hämärtyvät ja kuluttajat ovat kuninkaita.

Tervetuloa digitaalisen kaupan aamupäivään, jossa on tarjolla tietoa verkkokaupan trendeistä, markkinalukuja maailmalta sekä eväät menestyksen rakentamiseen. Lisäksi tutustumme tämän päivän digitaalisen kuluttajan asiointipolkuun sekä saamme kuulumiset sporttikaupan tulevaisuuden näkymistä alan vaikuttajilta.
 
Aika: keskiviikko 29.11.2017 klo 8:30-12

Paikka: Radisson Blu Plaza, Mikonkatu 23, Helsinki
 
Klo 8:30 Aamupala ja verkostoitumista
Klo 9 Leevi Parsama, eCommerce Specialist – Verkkokauppa digitaalisen kaupan keskiössä, uusimmat trendit sekä menestystarinoita Suomesta ja maailmalta
Klo 10:30 Lyhyt tauko & verkostoitumista
Klo 10:45-11:30 Kaisa Nick, Google – Suomalainen urheilukuluttaja on jo verkossa – vinkkejä onnistuneisiin kohtaamisiin
Klo 11:30-12 Kentän terveiset: Urheilukaupan tulevaisuuden näkymät alan vaikuttajien näkökulmasta
 
Tilaisuuden hinta on 50 euroa UVT:n jäseniltä ja 85 euroa ei-jäseniltä. Tilaisuuteen mahtuu 80 vierasta.

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 15.11. mennessä tämän linkin kautta.

Lisätietoa: Hanna Heikkilä, , +359 50 536 3379