Puma tuo luksusta liikuntaan

Puma tuo luksusta liikuntaan

Puma on viime aikoina panostanut paljon naisiin. Panostukset alkoivat yhteistyöllä Rihannan kanssa, joka oli myös kaupallinen menestys. Puman syyskampanja DO YOU on huippumalli Cara Delevignen inspiroima. DO YOU -kampanjalla kannustetaan naisia olemaan vahvoja sekä luottamaan ja olemaan rehellisiä itselleen. DO YOU -kampanjaan liittyy syksyn uusi Luxury Pack -mallisto. Mallistossa tyylistä ei tingitä, vaikka kovaa treenataankin.

Luxury Packin keulakuvaksi on valittu ruotsalainen malli, bloggaaja ja yrittäjä Kenza, joka on innoissaan yhteistyöstä Puman kanssa.

– Yhteistyö Puman kanssa tuntuu mahtavalta. Olen ollut suuri Puma-fani jo lukioajoistani asti. Siksi tuntuu upealta työskennellä näin ison urheilubrändin kanssa. Syksyllä toimin uuden Stadiumiin myyntiin tulevan malliston lähettiläänä. Keväällä 2018 taas on luvassa jotain vielä suurempaa. Tätä huikeaa tilaisuutta on ollut vaikea uskoa todeksi. Nyt pääsen suunnittelemaan myös omaa nimikkomallistoa, joka julkaistaan myöhemmin.  

Ruotsissa erittäin suosittu Kenza valikoitui kampanjan keulakuvaksi terveellisten elämäntapojensa, karismansa ja naisvaltaisen seuraajajoukkonsa ansiosta. DO YOU -kampanjan aiempina tähtinä on nähty Cara Delevigne ja Kylie Jenner.

Kiiltoa ja suorituskykyä

Luxury Pack -mallistossa tekniset materiaalit ja kimaltavat yksityiskohdat yhdistyvät ylelliseksi ja sporttiseksi kokonaisuudeksi.  

– Olemme ylpeitä siitä, että Kenza, yksi Pohjoismaiden suosituimmista bloggareista, on mukanamme Puma Womenin kanssa. Olemme Kenzan kanssa pitkäikäisen yhteistyömme alussa. Uniikki mallistomme edustaa aktiivisia naisia, jotka eivät tee kompromisseja tyylin, kokemuksen tai toimivuuden kustannuksella, kertoo Puman Pohjoismaiden alueen Puma Nordic Performance Marketing Manager Sanna Jakonen.

Puma Luxury Pack on saatavilla yksinoikeudella Stadiumin verkkokaupasta 14.9. sekä Stadium-liikkeistä 21.9. alkaen. 

Jussi Ovaskainen315 Artikkelia

    Polar Ignite -fitnesskello on tietoturvallinen valinta

    Polar Ignite -fitnesskello on tietoturvallinen valinta

    Liikenne- ja viestintävirasto Traficom on tänään julkaissut Tietoturvamerkin. Merkki on kehitetty Traficomin Kyberturvallisuuskeskuksen pilottiprojektina yhdessä Cozify Oy:n, DNA Oyj:n ja Polar Electro Oy:n kanssa. Ensimmäiset Tietoturvamerkit on nyt myönnetty Cozifyn Hub -älykotisovellukselle, DNA:n Wattinen -älylämmityspalvelulle ja Polar Ignite -fitnessälykellolle. Tietoturvamerkki takaa…

    FIS ja Halti – yhteistyötä 11 vuotta

    FIS ja Halti – yhteistyötä 11 vuotta

     Pujottelun maailmancup osakilpailu käytiin viime viikonloppuna Levillä. Maailmancupia organisoivan Kansainvälisen hiihtoliiton FIS:n työntekijät pukeutuvat Haltin vaatteisiin. Halti ja Kansainvälinen hiihtoliitto, FIS, ovat aloittaneet yhdennentoista yhteistyökauden. Vuosien aikana yhteistyö on laajentunut alppilajeista kuuteen olympialajiin: alppihiihtoon, maastohiihtoon, mäkihyppyyn, yhdistettyyn sekä freestyleen ja…

    Vauhti voitelee fluorittomasti

    Vauhti voitelee fluorittomasti

    Suksivoideteollisuus on pitkään pyrkinyt löytämään voitelutuotteissa haitalliseksi todetuille fluorilisäaineille korvaavia raaka-aineita. Vauhdin uudet fluorittomat PURE-tuotteet ovat saatavana jo tämän talven lumille. Vauhdin PURE-mallisto on vuonna 2015 aloitetun kehitystyön tulos, jota on tehty yhdessä mm. Itä-Suomen yliopiston kanssa. Uuden malliston ja…