Puma tuo luksusta liikuntaan

Puma tuo luksusta liikuntaan

Puma on viime aikoina panostanut paljon naisiin. Panostukset alkoivat yhteistyöllä Rihannan kanssa, joka oli myös kaupallinen menestys. Puman syyskampanja DO YOU on huippumalli Cara Delevignen inspiroima. DO YOU -kampanjalla kannustetaan naisia olemaan vahvoja sekä luottamaan ja olemaan rehellisiä itselleen. DO YOU -kampanjaan liittyy syksyn uusi Luxury Pack -mallisto. Mallistossa tyylistä ei tingitä, vaikka kovaa treenataankin.

Luxury Packin keulakuvaksi on valittu ruotsalainen malli, bloggaaja ja yrittäjä Kenza, joka on innoissaan yhteistyöstä Puman kanssa.

– Yhteistyö Puman kanssa tuntuu mahtavalta. Olen ollut suuri Puma-fani jo lukioajoistani asti. Siksi tuntuu upealta työskennellä näin ison urheilubrändin kanssa. Syksyllä toimin uuden Stadiumiin myyntiin tulevan malliston lähettiläänä. Keväällä 2018 taas on luvassa jotain vielä suurempaa. Tätä huikeaa tilaisuutta on ollut vaikea uskoa todeksi. Nyt pääsen suunnittelemaan myös omaa nimikkomallistoa, joka julkaistaan myöhemmin.  

Ruotsissa erittäin suosittu Kenza valikoitui kampanjan keulakuvaksi terveellisten elämäntapojensa, karismansa ja naisvaltaisen seuraajajoukkonsa ansiosta. DO YOU -kampanjan aiempina tähtinä on nähty Cara Delevigne ja Kylie Jenner.

Kiiltoa ja suorituskykyä

Luxury Pack -mallistossa tekniset materiaalit ja kimaltavat yksityiskohdat yhdistyvät ylelliseksi ja sporttiseksi kokonaisuudeksi.  

– Olemme ylpeitä siitä, että Kenza, yksi Pohjoismaiden suosituimmista bloggareista, on mukanamme Puma Womenin kanssa. Olemme Kenzan kanssa pitkäikäisen yhteistyömme alussa. Uniikki mallistomme edustaa aktiivisia naisia, jotka eivät tee kompromisseja tyylin, kokemuksen tai toimivuuden kustannuksella, kertoo Puman Pohjoismaiden alueen Puma Nordic Performance Marketing Manager Sanna Jakonen.

Puma Luxury Pack on saatavilla yksinoikeudella Stadiumin verkkokaupasta 14.9. sekä Stadium-liikkeistä 21.9. alkaen. 

Jussi Ovaskainen281 Artikkelia

    Alamäkipyöräily kasvattaa suosiotaan

    Alamäkipyöräily kasvattaa suosiotaan

    Extreme-lajiksi mielletty alamäkipyöräily on kasvattanut voimakkaasti suosiotaan viimevuosina. Yhtenä syynä on rinnekeskuksien aloittelijoille suunnitellut toimenpiteen. Aloittelijoille löytyy sopivia ja turvallisia reittejä sekä halutessa myös opastusta lajin pariin. Suomessa noin 15 hiihtokeskusta pyörittää hissejä kesällä alamäkipyöräilijöiden iloksi. Alamäkipyöräilyssä asiakas ostaa hissilipun,…

    Fjällräven vaatettaa metsästäjän

    Fjällräven vaatettaa metsästäjän

    Conscious Hunting eli vastuullinen metsästys tarkoittaaFjällrävenillä tasapainoa. Se ei ole palkintojen keräystä, taidoilla kehumista tai urheilusuoritus. Mikään ei ole turhaa, vaan yksinkertaista ja vuorovaikutteista villin luonnon kanssa. Fjällräven on ollut arvostettu brändi metsästäjien keskuudessa jo yli 50 vuotta. Tämän päivän…

    Kuhan kalastuksesta

    Kuhan kalastuksesta

    Herkullinen kuha on toivottu saalis ja vieras ruokapöytään. Kuhaa on yleinen kala aina Etelä-Lapin korkeudelle saakka. Kuha on käy ahnaasti uistimiin. Kevytvetouistelu on yleisin mökkikalastajan kuhan saanti tapa. Kevytvetouistelua voi tehdä helposti pienveneellä soutaen tai moottorin avustamana muutamaa vapaa käyttäen.…