.

Urheilu- ja muotikaupan alan ammattilainen!

Tule kuulemaan urheilu- ja muotialan uusista virtauksista.

Ajankohta: 21. maaliskuuta 2019, klo 9.00-12.45
Paikka: Sofia Future Farm, Sofiankatu 4, Helsinki www.sofiafuturefarm.fi

Ohjelma:

8.30 alkaen aamukahvitarjoilu

9.00 Magic Sauce of Retail, Ilona Oksanen, Werk Retail www.werkretail.com.

Mitä menestyksekkääseen reseptiin ja retail strategiaan vaaditaan? 

Mitkä eri elementit ohjaavat kuluttajakokemusta tulevaisuuden kaupassa ja kuinka visuaalisuuden hyötyjä voi mitata? 

WERK Retail on kaupan konsepti- ja visuaaliseen kehitykseen erikoistunut toimisto. 

9.40 One brand – one visual story – Case The Athletes Foot, Werk Retail

Kuinka luodaan yhtenäinen brändi-imagon toteutus ja visuaalinen tarina koko myyntiketjussa.

10.15 Tuoksut osana kuluttajakokemusta, Jari Tuominen, Kenzen www.kenzen.fi.

Tuoksut ympäröivät meitä kaikkialla. Ne antavat meille aisti-informaatiota ympäristöstämme ja niihin liittyvä vahva emotionaalisuus vaikuttaa meihin alitajuntaisesti, myös asiakkaina. 

Funktionaalisten tuoksujen kiehtova maailma avaa uudenlaisia mahdollisuuksia markkinointiin. 

11.15 Musiikki tekee kaupan, Harri Kaasinen, GT Musiikkiluvat www.musiikkiluvat.fi .

Miten asiakkaaseen vaikutetaan musiikin avulla? Miten musiikista saatuja tunnemuistoja hyödynnetään? 

-Musiikin rooli kaupallisen asiakaskokemuksen luomisessa ja liiketoiminnan tuloksellisuudessa sekä alan viimeisimmät trendit. 

11.45 PriceTap – The Power of Hidden Discounting by Richard von Kaufmann (in English) www.pricetap.io.

PriceTap luo saumattoman yhteyden elämyksellisen kivajalka-asioinnin ja digitaalisen kustomoidun asiakaskohtaamisen välille. 

12.00 Networking -Keskustelua päivän teemoista ja verkostoitumista.

12.45 Tilaisuus päättyy.

Puhujat

Ilona Oksanen, Werk Retail www.werkretail.com

Vahvalla kansainvälisen muotikaupan taustalla ja tulevaisuuden visiolla varustettuna, Ilona Oksanen rohkaisee kaupan alaa kohti uusia aikoja. 

Oksasen perustama ja luotsaama WERK Retail tarjoaa työkaluja monikanavaisen kaupan brändinhallintaan, retail konseptien kehitykseen sekä visuaalisen työskentelyn tuloksellisuuteen.

Jari Tuominen, Kenzen www.kenzen.fi 

Jari Tuominen on kemian tohtori, tutkija ja yrittäjä, jonka erikoisalaa ovat molekyylikemia ja tuoksujen vaikutus ihmiseen. 

Tuomisen yritys Kenzen Oy kehittää yhdessä alan parhaiden tutkijoiden ja lääkäreiden kanssa hajuaistiin perustuvia tuotteita, menetelmiä ja tuoksukonsepteja.

Harri Kaasinen, GT Musiikkiluvat www.musiikkiluvat.fi 

Harri Kaasinen on kokenut strategian ja brändistrategian kirkastaja ja aktiivinen musiikkialan uudistaja. 

Kaasinen on luonut ja jalkauttanut Suomalaisen Event Revenue Management -konseptin ja hän toimii myös hinnoittelun ja tuottojohtamisen konsulttina. 

Richard von Kaufmann, PriceTap www.pricetap.io 

Richard von Kaufmann on markkinoinnin ammattilainen ja start-up yrittäjä. 

Hänen viimeisin innovaationsa PriceTap -applikaatio mahdollistaa dataan perustuvan myyjän ja asiakkaan välisen kustomoidun kommunikoinnin ja kuluttajalle henkilökohtaisesti räätälöidyt tarjoukset ja hinnoittelun. 

Ilmoittautuminen tästä linkistä

https://my.surveypal.com/Magic-Sauce-of-Retail-21.3.2019

Tilaisuuden järjestävät 

Urheilun Vähittäis- ja Tukkukauppa ry UVT  www.uvt.fi 

sekä Muoti ja urheilukauppa ry TMA. www.textile.fi

Mukana tapahtumassa myös Instore Agency https://instoreagency.se/  

 

Osallistumismaksu  UVT ja TMA jäsenet 90€ / hlö, muut 180€ / hlö

Lisätietoja 

Hanna-Liisa Erkheikki puh. 040 5241718

Veli-Matti Kankaanpää  puh. 0400 600037

Hanna-Liisa Erkheikki4 Artikkelia

    Kotimainen erälegenda Sasta 50 vuotta – juhlat yhdessä suomalaisten laatumerkkien kanssa

    Kotimainen erälegenda Sasta 50 vuotta – juhlat yhdessä suomalaisten laatumerkkien kanssa

    Suomalainen erävaatemerkki Sasta on pukenut laatutietoisia luonnonystäviä jo 50 vuoden ajan. Juhlavuotensa kunniaksi Sasta julkistaa viisi muiden kotimaisten laatumerkkien kanssa suunniteltua ja valmistettua yhteistuotetta, eli kollaboraatiota. Yhteistyöprojektien tavoitteena on muistuttaa kuluttajia tarveharkintaisia ostoksia tehdessään kotimaisen suunnittelun ja tuoteosaamisen jatkuvuuden tärkeydestä…

    Vastuullinen vaate kunnioittaa luontoa elinkaarensa jokaisessa vaiheessa

    Vastuullinen vaate kunnioittaa luontoa elinkaarensa jokaisessa vaiheessa

    Vaatteen vastuullisuus alkaa jo tuotekehityksestä. 3D-suunnittelu säästää materiaalia, pienentää hävikkiä ja vähentää päästöjä. Monia vaatteita mainostetaan ekologisella materiaalilla, mutta se ei kerro vastuullisuudesta vielä paljoakaan. Haltin toimitusjohtaja Sami Kiiski korostaa, että vastuullisuuden pitää näkyä paitsi tuotteissa myös koko toiminnassa aina…

    Talvella kannattaa panostaa pukeutumiseen, kerrospukeutumiseen!

    Talvella kannattaa panostaa pukeutumiseen, kerrospukeutumiseen!

    Nyt kun vihdoin saamme nauttia sellaisesta talvesta, joka näille leveysasteilla kuuluu, keskustelu kääntyy monissa kodeissa ja kahvikuppikeskusteluissa vaatetukseen ja talvivarusteluun – mitä päälle, kun ulkona paukkuu -20 aseteen pakkanen!? Pikainen pyrähdys autolta työpaikalle tai kotoa bussipysäkille sujuu toki nahkapohjakengissä ja…