.

Urheilu- ja muotikaupan alan ammattilainen!

Tule kuulemaan urheilu- ja muotialan uusista virtauksista.

Ajankohta: 21. maaliskuuta 2019, klo 9.00-12.45
Paikka: Sofia Future Farm, Sofiankatu 4, Helsinki www.sofiafuturefarm.fi

Ohjelma:

8.30 alkaen aamukahvitarjoilu

9.00 Magic Sauce of Retail, Ilona Oksanen, Werk Retail www.werkretail.com.

Mitä menestyksekkääseen reseptiin ja retail strategiaan vaaditaan? 

Mitkä eri elementit ohjaavat kuluttajakokemusta tulevaisuuden kaupassa ja kuinka visuaalisuuden hyötyjä voi mitata? 

WERK Retail on kaupan konsepti- ja visuaaliseen kehitykseen erikoistunut toimisto. 

9.40 One brand – one visual story – Case The Athletes Foot, Werk Retail

Kuinka luodaan yhtenäinen brändi-imagon toteutus ja visuaalinen tarina koko myyntiketjussa.

10.15 Tuoksut osana kuluttajakokemusta, Jari Tuominen, Kenzen www.kenzen.fi.

Tuoksut ympäröivät meitä kaikkialla. Ne antavat meille aisti-informaatiota ympäristöstämme ja niihin liittyvä vahva emotionaalisuus vaikuttaa meihin alitajuntaisesti, myös asiakkaina. 

Funktionaalisten tuoksujen kiehtova maailma avaa uudenlaisia mahdollisuuksia markkinointiin. 

11.15 Musiikki tekee kaupan, Harri Kaasinen, GT Musiikkiluvat www.musiikkiluvat.fi .

Miten asiakkaaseen vaikutetaan musiikin avulla? Miten musiikista saatuja tunnemuistoja hyödynnetään? 

-Musiikin rooli kaupallisen asiakaskokemuksen luomisessa ja liiketoiminnan tuloksellisuudessa sekä alan viimeisimmät trendit. 

11.45 PriceTap – The Power of Hidden Discounting by Richard von Kaufmann (in English) www.pricetap.io.

PriceTap luo saumattoman yhteyden elämyksellisen kivajalka-asioinnin ja digitaalisen kustomoidun asiakaskohtaamisen välille. 

12.00 Networking -Keskustelua päivän teemoista ja verkostoitumista.

12.45 Tilaisuus päättyy.

Puhujat

Ilona Oksanen, Werk Retail www.werkretail.com

Vahvalla kansainvälisen muotikaupan taustalla ja tulevaisuuden visiolla varustettuna, Ilona Oksanen rohkaisee kaupan alaa kohti uusia aikoja. 

Oksasen perustama ja luotsaama WERK Retail tarjoaa työkaluja monikanavaisen kaupan brändinhallintaan, retail konseptien kehitykseen sekä visuaalisen työskentelyn tuloksellisuuteen.

Jari Tuominen, Kenzen www.kenzen.fi 

Jari Tuominen on kemian tohtori, tutkija ja yrittäjä, jonka erikoisalaa ovat molekyylikemia ja tuoksujen vaikutus ihmiseen. 

Tuomisen yritys Kenzen Oy kehittää yhdessä alan parhaiden tutkijoiden ja lääkäreiden kanssa hajuaistiin perustuvia tuotteita, menetelmiä ja tuoksukonsepteja.

Harri Kaasinen, GT Musiikkiluvat www.musiikkiluvat.fi 

Harri Kaasinen on kokenut strategian ja brändistrategian kirkastaja ja aktiivinen musiikkialan uudistaja. 

Kaasinen on luonut ja jalkauttanut Suomalaisen Event Revenue Management -konseptin ja hän toimii myös hinnoittelun ja tuottojohtamisen konsulttina. 

Richard von Kaufmann, PriceTap www.pricetap.io 

Richard von Kaufmann on markkinoinnin ammattilainen ja start-up yrittäjä. 

Hänen viimeisin innovaationsa PriceTap -applikaatio mahdollistaa dataan perustuvan myyjän ja asiakkaan välisen kustomoidun kommunikoinnin ja kuluttajalle henkilökohtaisesti räätälöidyt tarjoukset ja hinnoittelun. 

Ilmoittautuminen tästä linkistä

https://my.surveypal.com/Magic-Sauce-of-Retail-21.3.2019

Tilaisuuden järjestävät 

Urheilun Vähittäis- ja Tukkukauppa ry UVT  www.uvt.fi 

sekä Muoti ja urheilukauppa ry TMA. www.textile.fi

Mukana tapahtumassa myös Instore Agency https://instoreagency.se/  

 

Osallistumismaksu  UVT ja TMA jäsenet 90€ / hlö, muut 180€ / hlö

Lisätietoja 

Hanna-Liisa Erkheikki puh. 040 5241718

Veli-Matti Kankaanpää  puh. 0400 600037

Hanna-Liisa Erkheikki11 Artikkelia

    Tiistaina 21.5. Kansalaistorilla Helsingissä Sähköinen tiistai - sähköpyörien koeajotapahtuma

    Tiistaina 21.5. Kansalaistorilla Helsingissä Sähköinen tiistai - sähköpyörien koeajotapahtuma

    Helkama järjestää Suomen suurimman kaupunkialueella järjestettävä sähköpyörien koeajotapahtuma tiistaina 21.5 Kansalaistorilla Helsingissä. Kaikki täysi-ikäiset pääsevät testaamaan tapahtumassa sähköpyöriä henkilötodistusta vastaan. Sähköpyöriensä valmistuksen Suomeen siirtänyt Helkama haluaa yhdessä yhteistyökumppanien kanssa tutustuttaa kaupunkilaisia sähköpyöräilyyn. Sähköpyörien suosio on vahvassa kasvussa, ja esimerkiksi Helkama…

    Sasta etsii vahvistusta myyntitiimiinsä - työpaikkailmoitus

    Sasta etsii vahvistusta myyntitiimiinsä - työpaikkailmoitus

    Sasta Oy on innovatiivinen suomalainen perheyritys, jonka juuret ovat syvällä Pohjois-Karjalan erämaassa, Nurmeksessa. Sastan tarina on saanut alkunsa vuonna 1969 tarpeesta pärjätä karuissa luonnonoloissa. Jo yli 50 vuoden kokemuksella Sasta markkinoi ja valmistuttaa korkealuokkaisia outdoor- ja metsästysvaatteita. Kotimaan markkinoiden lisäksi…

    Light My Fire otti ekoharppauksen öljypohjaisista biopohjaisiin muoveihin

    Light My Fire otti ekoharppauksen öljypohjaisista biopohjaisiin muoveihin

    Ruotsalainen muoviastioiden ja -aterimien valmistaja, Light My Fire, on kutistanut hiilijalanjälkensä uudistamalla materiaalinsa vuonna 2019. Yritys on siirtynyt käyttämään tuotteissaan biopohjaisia muoveja öljypohjaisten asemesta. Biomassan osuus vaihtelee tuotteissa niiden käyttötarkoituksen vaatimien ominaisuuksien mukaan. Suurimmassa osassa se on noin 96 prosenttia.…