Kirjoittaja: Hanna-Liisa Erkheikki

Alppihiihtäjät tehdään kesällä

Alppihiihtäjät tehdään kesällä

Alppimaajoukkueen edustus oli tänään mukana vaatesponsorinsa Helly Hansenin kanssa Akvamariini PR-toimiston kesäpäivässä Helsingissä. Nella Korpio, Arttu Niemelä ja Samu Torsti, joiden kesäloma on jo ohi kun muut vasta aloittelevat kesänviettoaan, kertoivat mistä alppihiihtäjän arki koostuu ja mitkä ovat fiilikset uuteen…

Sasta etsii vahvistusta myyntitiimiinsä - työpaikkailmoitus

Sasta etsii vahvistusta myyntitiimiinsä - työpaikkailmoitus

Sasta Oy on innovatiivinen suomalainen perheyritys, jonka juuret ovat syvällä Pohjois-Karjalan erämaassa, Nurmeksessa. Sastan tarina on saanut alkunsa vuonna 1969 tarpeesta pärjätä karuissa luonnonoloissa. Jo yli 50 vuoden kokemuksella Sasta markkinoi ja valmistuttaa korkealuokkaisia outdoor- ja metsästysvaatteita. Kotimaan markkinoiden lisäksi…

Light My Fire otti ekoharppauksen öljypohjaisista biopohjaisiin muoveihin

Light My Fire otti ekoharppauksen öljypohjaisista biopohjaisiin muoveihin

Ruotsalainen muoviastioiden ja -aterimien valmistaja, Light My Fire, on kutistanut hiilijalanjälkensä uudistamalla materiaalinsa vuonna 2019. Yritys on siirtynyt käyttämään tuotteissaan biopohjaisia muoveja öljypohjaisten asemesta. Biomassan osuus vaihtelee tuotteissa niiden käyttötarkoituksen vaatimien ominaisuuksien mukaan. Suurimmassa osassa se on noin 96 prosenttia.…

Ohjeita oikeanlaisen lastenpyörän valintaan

Ohjeita oikeanlaisen lastenpyörän valintaan

Satsaa laatuun ja oikean kokoiseen pyörään Vaikka tänä päivänä pyöräily on osalle harrastajista ympärivuotinen laji, kaikki muistavat sen tunteen, kun lapsena sai keväällä ottaa pyörän ensimmäistä kertaa esiin. Reviiri laajeni kertaheitolla ja vauhdin hurma tuntui tuulena tukassa. Lapselle pyörää hankittaessa…

Kaupan kasvun kiihdyttäjät -ISPO Academy raporttia Tukholmasta

Kaupan kasvun kiihdyttäjät -ISPO Academy raporttia Tukholmasta

”Its time to do or die” sanoi HuginBizn Martin Kössler avaussanoissaan viime viikolla Tukholmassa pidetyssä pohjoismaisessa ISPO akatemiassa, joka keskittyi digitaalisten markkina-alustojen vaikutukseen vähittäiskaupassa. Digitaalisuus on tullut jäädäkseen ja on suurin kaupan kasvun kiihdyttäjä tulevaisuudessa. Digitaalinen distruptio, uusiin teknologioihin perustuvat…

Urheilu- ja muotikaupan vastuullisuuskokous 14.5.2019 klo 13-16

Urheilu- ja muotikaupan vastuullisuuskokous 14.5.2019 klo 13-16

Vaate- ja tekstiiliteollisuuden kuormittavuus nousee otsikoihin yhä uudestaan. Mikromuovit ja muovit askarruttavat niin kuluttajia kuin yrityksissä. Kiertotaloudesta etsitään ratkaisumalleja materiaalien uudelleenkäytölle. Vastuullisuudesta on tullut, ei vain jokapäiväinen puheenaihe alalla kuin alalla, vaan myös liiketoimintaa ohjaava tekijä. UVT järjestää yhdessä TMA:n…

Kivijalan menestyksen taikaresepti, Magic Sauce of Retail

Kivijalan menestyksen taikaresepti, Magic Sauce of Retail

Eilen perehdyttiin tulevaisuuden retailin menestysreseptiin urheilu- ja muotikaupan ammattilaisten koulutusaamupäivässä. Tilaisuus pidettiin Sofia Future Farmissa ja sen järjestivät UVT ja TMA. Tarjolla oli monipuolinen kattaus inspiroivaa sisältöä erityisesti kivijalkakaupan elämykselliseen ostokokemukseen vaikuttavista trendeistä ja lainalaisuuksista. Erityistä huomiota kiinnitettiin myös tunteita…

.

.

Urheilu- ja muotikaupan alan ammattilainen! Tule kuulemaan urheilu- ja muotialan uusista virtauksista. Ajankohta: 21. maaliskuuta 2019, klo 9.00-12.45 Paikka: Sofia Future Farm, Sofiankatu 4, Helsinki www.sofiafuturefarm.fi Ohjelma: 8.30 alkaen aamukahvitarjoilu 9.00 Magic Sauce of Retail, Ilona Oksanen, Werk Retail www.werkretail.com.…

Kotimainen erälegenda Sasta 50 vuotta – juhlat yhdessä suomalaisten laatumerkkien kanssa

Kotimainen erälegenda Sasta 50 vuotta – juhlat yhdessä suomalaisten laatumerkkien kanssa

Suomalainen erävaatemerkki Sasta on pukenut laatutietoisia luonnonystäviä jo 50 vuoden ajan. Juhlavuotensa kunniaksi Sasta julkistaa viisi muiden kotimaisten laatumerkkien kanssa suunniteltua ja valmistettua yhteistuotetta, eli kollaboraatiota. Yhteistyöprojektien tavoitteena on muistuttaa kuluttajia tarveharkintaisia ostoksia tehdessään kotimaisen suunnittelun ja tuoteosaamisen jatkuvuuden tärkeydestä…