Aitajuoksija Lotta Harala ja Puma pitkäkestoiseen yhteistyöhön

Aitajuoksija Lotta Harala ja Puma pitkäkestoiseen yhteistyöhön

Aitajuoksija Lotta Harala on valittu kansainvälisen urheilubrändi PUMAn suomalaiseksi keulakuvaksi. Sopimus on pitkäkestoinen ja sen tarkoitus on tukea Haralaa valmistautumisessa vuoden 2020 Tokion Olympialaisiin.

Ensi syksynä Harala on mukana PUMAn DO YOU -kampanjassa, jonka inspiraationa ovat rohkeat naiset. Kampanjan kasvoina toimivat naiset haluavat kannustaa rohkeuteen ja näyttää, ettei ole olemassa yhtä oikeaa tapaa olla nainen.

– Minulle on tärkeää tuoda esille DO YOU -kampanjan sanomaa ja korostaa, että olemme kaikki erilaisia ja saamme toteuttaa itseämme omalla tavallamme. Olen itse kamppaillut epävarmuuden kanssa ja viime vuosina kasvanut ja rohkaistunut olemaan ylpeästi juuri minä. Sen soisin kaikkien kokevan, Harala kertoo. 

Yhteistyön myötä Haralasta tulee Suomen PUMA Women -kasvo. Ennen Haralaa PUMA Women -kasvoja Suomessa ovat olleet Kiira Korpi, Minna Kauppi ja muusikko Evelina.

– Olemme pitkään etsineet PUMAn tiimiin valovoimaista naisurheilijaa, jonka persoonassa näkyy kampanjamme sanoma DO YOU. Lotassa tulevat vahvasti esille kampanjan korostamat piirteet: rohkeus, ennakkoluulottomuus ja itsevarmuus. Olemme äärettömän iloisia ja ylpeitä tästä yhteistyöstä ja odotamme sitä innolla,  PUMAn pohjoismaisesta kaupallisesta markkinoinnista vastaava Sanna Jakonen kertoo. 

 

Jussi Ovaskainen312 Artikkelia

    Helly Hansen ja Elämysmatkat laajaan yhteistyöhön

    Helly Hansen ja Elämysmatkat laajaan yhteistyöhön

    Teknisistä ammattilaisille ja huippu-urheilijoille suunnitelluista vaatteistaan tunnettu Helly Hansen sekä sporttisia matkoja ja tapahtumia järjestävä Elämys Group ovat sopineet laajasta yhteistyöstä. Elämys Groupin matkoille ja yritystapahtumiin osallistuvien tarpeet huomioidaan jatkossa myös vaatteiden osalta. Helly Hansenin tuotteet ovat ammattilaisten kehittämiä ja…

    Hyvinvointimatkailu suosiossa - Suomi näyttää esimerkkiä

    Hyvinvointimatkailu suosiossa - Suomi näyttää esimerkkiä

    Yli 100 000 ihmistä 160 eri maasta osallistui Hintsa Performancen hyvinvointikyselyyn Visit Finlandin Rent a Finn -sivustolla. Kyselyn perusteella riittämätön uni ja palautuminen näyttävät olevan globaaleja haasteita. Vastanneista jopa kolmasosa (33 %) nukkuu alle kuusi tuntia yössä ja puolet (51…

    Helsinki Outletista sporttivaatteita sopuhintaan

    Helsinki Outletista sporttivaatteita sopuhintaan

    Viikko sitten Helsingin Heikinlaaksoon, Vantaan Ikean välittömään läheisyyteen, avattiin Helsinki Outlet. Outlet-kylässä kaupataan varsinaisella sesongilla myymättä jääneitä tuotteita huomattavin alennuksin. Outlet-kylien vetonaulana ovat yleensä muotivaatteet, mutta Helsinki Outletista löytyy tarjontaa myös sportti- ja ulkoiluvaatteista. Myymälöitä on seuraavilla merkeillä: Björn Borg,…