Elementor #261

Elementor #261

Sporttikauppa piristynyt

Koronakriisin alkuvaiheiden asiakaskadon jälkeen touko- ja kesäkuussa asiakaskäyntien määrät ovat kääntyneet kasvuun, mutta normaalitilanteesta ollaan yhä kaukana. Kesäkuussa muotivaatteiden kauppa supistui edelleen -0,2 prosenttia ja

Read More »

Digitaalinen ISPO käynnistyi uudelleen

Kun ISPO Outdoor -messut peruttiin, ei Münchenissä jääty ihmettelemään elämän kurjuutta. Kevään aikana Messe München ideoi ISPO Re.Start Daysin, kaksipäiväiset (30.6.–1.7.2020) verkkomessut. Digitaaliseen live-konferenssiin osallistui

Read More »

XXL varoittaa positiivisesti

XXL katkaisi pitkän negatiivisten tulosvaroitusten putken antamalla positiivisen tulosvaroituksen.   XXL ASA odottaa kansainvälisesti toisen vuosineljänneksen liikevaihdon nousevan 2 750–2 850 miljoonaan Norjan kruunuun. Luvussa on kasvua

Read More »

Registration

Forgotten Password?