Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Stadium vahvistaa joukkuettaan

Saana Rotkirch aloitti 1. maaliskuuta Stadium-konseptin Head of Store Operations -tehtävissä Suomessa. Saanalla on vankka kokemus vähittäiskaupasta. Viimeksi hän on työskennellyt Suomen Specsaversilla Retail Operations Managerina.

Saanalla on kokemusta vähittäiskaupasta, joka on sekä muuttunut että kehittynyt erittäin nopeasti viime vuosina. Kokemuksellaan ja johtajuudellaan Saana täydentää jo nyt vahvaa ja menestyksekästä Stadium Finland -tiimiä, Stadiumin toimitusjohtaja Magnus Wåhlander sanoo.

Olen todella iloinen päästessäni mukaan näin kokeneeseen tiimiin. Se tuntuu uudelta ja jännittävältä, vaikka kyse on edelleen vähittäiskaupasta. Yrityksen missio urheilun tarjoamisesta kaikille on upea, Rotkirch toteaa.

 

Miranda Nanhed puolestaan aloitti 15. maaliskuuta Purchase & Categoryn Buying Directorina. Miranda on toiminut viimeksi Babyshop-konsernin hankintapäällikkönä. Mirandalla on runsaasti tietoa ja asiantuntemusta ostotyöstä. Lisäksi hän pyrkii kehittämään ja haastamaan toimintaamme siten, että toimituksemme ovat huippuluokkaa.

Mirandalla on pitkä kokemus hankinnoista ja siitä, miten niitä toteutetaan järjestelmällisesti. Meillä on nykyisin P&C-organisaatio, joka hallitsee urheilukaupan, tuotevalinnat, muotoilun ja tuotannon. Vahvistamme nyt johtotoimintoja tulevaisuutta ajatellen, Magnus Wåhlander kertoo.

Odotan innolla, että pääsen jatkamaan sen rakentamista yhdessä asiantuntevan ostotiimin kanssa, jolla tiedän olevan alalla erittäin hyvä maine. Haluan työskennellä kohti asetettuja tavoitteita ja kehittyä entistä paremmaksi ja vahvemmaksi yhdessä. Olen täynnä intoa, mutta myös nöyrä, Nanhed sanoo.

Jaa uutinen