Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

ISPO järjestetään ensimmäisen kerran digitaalisena

Jo 50 vuoden ajan järjestetyt talviurheiluvälineiden ISPO-messut pidetään tänä vuonna vain verkossa. Messupäivät ovat 1.–5.2.2021. Digitaalisten messujen lisäksi ohjelmassa on laaja kattaus erilaisia seminaareja sekä paneelikeskusteluja.

Tänä vuonna ISPOssa ovat mukana muun muassa Adidas Terrex, Gore, Mammut, Icebreaker ja YKK. Messujen keskiössä ovat urheilu ja ulkoilu.

Expo-alueen digitaalisissa brändihuoneissa näkyy urheilun ja ulkoilun keskeinen merkitys koronan haittojen minimoinnissa. Aiheesta käydään laaja-alaisia paneelikeskusteluja. Huippupuhujien joukossa on muun muassa BMW-ryhmän, Deutscher Industrieverband für Fitness und Gesundheitin, Microsoftin, Nielsen Sportsin ja YouTuben edustajia sekä huippu-urheilijoita, kuten ultramaratonjuoksija ja vuorikiipeilijä Kilian Jornet.

Päivittäinen perusohjelma noudattaa yhtenäistä kaavaa: Aamupäivisin luodaan yleiskatsaus markkinoiden tilanteeseen Expo-alueella. Keskipäivällä on näytteilleasettajien työpajoja. Iltapäivällä ohjelmassa on asiantuntijoiden paneelikeskusteluja. Jokainen päivä päättyy kaikille avoimiin suoratoistoihin.

Ohjelmassa on myös perinteiset ISPO awardsien, ISPO Brandnew- ja ISPO Texttrends -palkintojen jaot.

Lisätietoja: https://www.ispo.com/

Jaa uutinen